EL DESAFIAMENT TOTEMIC

 Els creadors catalans (arquitectes, poetes, autors, artistes) assumim el paper de crear tòtems.

Fetitxes de voracitat infinita pels quals la nació a que devem el DNI, o el transsumpte pirata del DNI, gauba intencionalitats i projectes màgics, follades descomunals i orgiastiques operistiques varies.

No passen dues hores, des que em renovi el DNI que la Generalitat em demana un escaneig del mateix, com confessar la meva nòmina: esperar el furt seria sancionar plusvàlues de Tom Cruise, fastigososses com tots els meus cunyats, tristes i envejoses com totes les meves cunyades.

El pastor que em guia els ho deixa passar tot.

Gaudi posa a prova la renuncia del totem inscrivint dos grafits originals en una columna de la casa Milà, resen: OBLIDA/PERDONA.

L,aposta del geni es evident: passaran cent anys del meu òbit i encara no gosaran tocar- me una Coma.



Comentaris

Entrades populars