Perder els nervis

El mes intel.ligent i imperturbable, sorta la pátina tranquil.la pot estar generando un argument tal.laç I potencialmente danyi.
En el meu primer llibre, sobre la Identitat, vaig escrituré unes nociones meteorologicoetimologiqies que han patir una fortuna ben rara.
M,avala la literatura antiga, especialment la poesía poesía de Geminos, per destruir l,argument ferreny que no es pot mirar el desti en cap ruta dels nuvols.
El mentor, imperturbable, va dissenyar dues tipologías de nuvols per a mi, un agradable i un desagradable.
El patiment que Jaume calculaba es va fer patent en una tancada que e van fer per insultar-me uns col.legues. Al veure que dissociava la meva consumición de la resta em van cridar PUTAaaa, i em van demanar el domicilio Vallenc, que vaig dir rapid i em vaig quedar a contemplar cops furiosos d,emcenedors sobre la fusta de la taula.
Mentre no visa una sexuality satisfactoria de cos, em toca desarrollar vols de fantasies agresivos extremes, faig el que he de fer.
Cubells va saber el forat per on patiria, I ell mateix es desespera un quantum.,.


Comentaris

Entrades populars