Conviure despres d,haver perdut la guerra .,.

heu molestat? Sobremanera.
Estem presos en un discurs anquilosat que si en sortim será massa exposat?
Mentida, els gays us poden li.listrar si canvieu per un moment de companies de platxeria i entendí exactament Quin es el mal moral, i la doble ficción.
Cada día reso per vosaltres, perque sapigues posotivar les estores mes negros i jalenconques.
Llegue Allen Carr i substituiu tabac per política.
Si algún moment ocmpreneu com heu optimitzat els recursos use sentireu Bona de debo.
Mentrestant, exercicis de ioga.
Per totes les dents de la boca meva podrida a cop de flemons, vomits dep ocilga littrona i crap antibiotic is juro que es ella la meva virtut, i la Coencia no descansavs quan li vaig enseñar com es reconvertid l,estat de qualsevol tumor, presumiblemente, a aigueta inodora.,.
Fer-se respetar inclusiva Kent en l,universal es ara el que heu d,aprender tots i totes,.

La meva doctrina está tenint molt exit, búsquenme en els meus llibres i discos, jo tambe necesito aclimatación.,.



Comentaris

Entrades populars