Col.lotge de Deu

Sempre he fantasiat amb qualque periodista demandante-me si jo parlo amb Deu i jo posat la directa: viste te la resposta: Eric ara mateix parlant amb Deu?
La fal.lacia o trampa dialéctica consisteix en destruir l,us gnomic del temps i mode verbal present d,indicatiu, us que tambe te el grec classic, i entatxonar en la mateixa nocio una idea eventual.
Jo he parlat amb Deu, fa uns quants anys, posat en marxa la mirada mental fotonico, i vam tenir un col.loqii sobre la Creacio i la Natura, nomes recordo vagament que El vaig recriminar per la creacio dels Elefants, i  Ell dient si qe la vaig cagar, oí? Se m,han queixat hasta els companies, pero ho vaig fer per compensar les jirafas.,..,.



Substancialment la gent de nul profit edicatiu identifica l,altre amb el fruit de la seva esquena i el si mateix amb el que li arriba a la boca. La provocación mes difícil de pacificar es relativa a l,aliment.

Comentaris

Entrades populars