Panics

Benvolguts,
Al esclatar la revolta fa vuit anys, ens vam veure una tarda amb la pintora vallenca, ideologicament falangista, i em va posar per fumar un cendrer amb la bandera catalana pintada, jo ja estava en fase de vida automática, i ella em va dir, tant es una cosa com una altra.
Al cap de tres anys la Sefi va entrar al asil de les claretianes, on ara es la padrina Cinta, i recentment la Sefi ens ha deixat.
En ocasió de l,exposició d,un Nadal, vaig preguntar-li, davant la familia, 
Ja et tracten be, Sefi, les claretianes?
Aquest es el titol del quadret, reprodueix l,atac de panic de la seva filla gran.

Enviat des del meu iPad



Comentaris

Publica un comentari a l'entrada

Digues l,orangutanada que et vingui de gust, i no em parteixo en set mil milions pero arribaré a dir algo, no pateixis!

Entrades populars