El focus global.

Des d,abhands de néixer tots els homes i dones que sentien vibrar la meva existència s,autocomplaien de desenvolupar una accio, representada o no, on el focus del judici pels actes i pels temps dels actes en pertocava dissenyar-lo a mi.
Des del taxista que somreia cruel a la meva mare prenys del bessó i el bessó, Jordi i Pau de cinc mesos al pas de vianants, les persones d,arreu ja estaven solidificant un home que desitjaven vivament que existís.
Molt tempranament a parvulari Jordi i Pau ens vam intercanviar els parers sobre les obligacions extremes que el món humà feia reposar en nossltres el Jordi va dibuixar un ninot i jo vaig organitzar per colors unes quadricules abstractes.
Ara tinc 43anys. el problema del mon, que desitjava actuar davant nostre i vivament el paper de focus de totes les pilotes que esportivament feia derivar al nostre camp, està més que resolt. És tractava dels danys col.laterals de LA revolució industrial, dels dubtes sobre si la matèria plàstica acabaria amb el planeta.
el resolt es: la perversa bretxa de discrepància entre la civilització i la natura, ha fet, una de dues, o totes DUes Un Cqmi Paral.lel Qie La millora o Be La Supers, BO incloent-la.
He Estat Mes Decvint Anyd Emcarnamt Ça nsturs Des Devla Meva SUtorepredentscio, I El jordi, LA Culturs.



Comentaris

Entrades populars