L,arquetip Paubjelsa

Estic tranquil
Les meves pors son totes les pors de tots.
Els meus recels, son tots els recels de tots.
Les meves emocions son totes les emocions de tots.
Per aixo, si tinc temor dels mossos d,es Quadra, se, positivament, que ni amb exces ni amb defecte d,efectius, el toc de queda es respectat a tots els nivells, i amb suficiencia.
Que si sento admiració i respecte pels anarquistes, els anaruqistes están be.
Que si estimo la meva promesa Anna Miravet, Ella esta on soc jo, i hi soc, amb estat de confinament, força be.
M,obligo per força de mi mateix, a mi mateix, no cedir a l,odi contra els meus imitadors volgudament i amanerada, banals, trivials, i futils.
Jo estic cridat a personificar discretament l,eix intel.lectiu de la salut humana davant la generació del plastic, donada, amb certesa, a partir d,una mala distribució de la penicilina, i el poder omnimode del dictat automatic, el qual, si be es cert que evita i resol en pau no violenta totes les relacions grupals i socials, tambe es cerr, empero, que buida completament el caracter i la personalitat en les virtues antigues que no tornaran mai mes.


Comentaris

Entrades populars