Horitzontal Quantic

Be em sembla que als Missatges i morals universals universalment el llenguatge verbal qe desarrolla la humanitat estancs i diversifica el seu camp parabolicometaforic.
Es el cel de Deu, un impedeix comparar en aparente cosas que deixa al intumus.,.
La intimitat es lleugerament difernt dels costumes en la intimitat, m,esplico,.,si Jems em criada sempre que estic concentrat, inclus si menja el meu plat i veu la meva tele, no está en ain’t la intimitat sino participant de routines, amb mes o meys encerts i molestia.
Saber que existeix l,intumus es tan sencillamente sufrir, patir i gaudier comprenent que aixo o ben be qué d,aixo,.,no es comunica.

.,.

CTHMA TE EIS AEI


Al crear el carrer vigilant que pagues un cotxe atropellarme, que venia, miro la nena agafava la la de la mare i li vento,,.ves amb compte nena que soc un psicopata,! Ella va fer aquesta cara.,.

Quan m,enfado amb Jems li dic minds di i pego la foto disposing el  cel.lo a la paret com les barres vermelles de la bandera británica.

Comentaris

Entrades populars