El Principi de l,Esvastica

En un apat de veritable categoría olímpica a Sant Martí d,Empúries fa setze anys, una veritable assembles dels deus queda quan observo amb el temps m,encrespa la consciencia de recordar quant del meu de ti i veritable sort s,hi va programar, jo que em vaig fer deixar dues mil pesetas per ser-hi, ñ,Adela em va ayudar, la Mari declarava la seva por de volar perque Segon ells el principio de la rueda lo entiendo, y voy en tren en mis desplazamientos, pero el principio de las turbinas del motor a reacción se escapa de mi control.
Son dos principis venerats formalment pels monjos budistes, la turbina a reaccio amb les aspes, e la seva esvastica.
Ells recomanen mantenir aquests  dos principis, roda i esvastica en rituals arcaics, Consideren una profanacio intel.lectiva el se us tecnológico.,.




Comentaris

Entrades populars