ELS ANYS MES PERILLOSOS DE LES NOSTRES VIDES

Mentre James s,anava fent un lloc a la meva vids, jo, sense l,ajut dels fets incontestables, James no admet no una trucada telefonica, i tot el nostre contacte esta filtrat a través de complexos codis musicals, que em van costar anys de comprendre i fer servir en tot el de potencial...
encara recordo vivament la conversa amb cubells molt poc abans que moris, JAUME NO PUC EVITAR LA COMPULSIO D,ESCOLTAR SUPERTRAMP, ESPECÍFICAMENT el según disc del recopilatori dels noranta, les cançons, Gaspar, desarrolaven un dialeg de cohesio interna i molta força persiasivs, dins la presencia del dual hodgson/davies.
totes les pors van passar per la familia, i vaig decidir que era moment de sacrificar tota la meva consciencia i cultivar, espontaniament, hoy allo que sorgis del meu  antull automatic. Vaig inventar la vertical cuántica i en vaig refugiar en la mínima activitat del deure, i el total servei al constructe sentimental que ©James Blunt i ©Pau Bielsa he posat a regnar en l,automatic, i aixi hem entrat de ple en la preexistencia, i l,existencia, de la Maquina.
Avui la meva consciencia ha tornat a ser meva. el mateix Dalai Lama es va fer creus que hagues pogut mai estar en situacio de prescindir-ne.
el s possessors accidentals de la mega consciencia emetien preguntes allá on ella els posava nuvols de dubte, i jo feia sempre el mateix: saltava l,espai i m ubicava directament a l etern, o sigui, recitaba poesia i la gravavs, inclus publicaba, i deixava docilment deteriorar la rao fins al punt de provocar un ingres al pavello de csn Pere mata.
Em va omplir el cor al segon internat, la noticia d,un tertulia del periódico de Catalunya , jove, que de manera sincerissima no i respectant la meva secreta identitat venía a escriure algo aixi com VAJA, EL PAU TORNA A ESTAR ARREGLANT TORNILLUD, QUE FUE DURANTE UN MES QUIN AVORRIMENT!
COM HE FET TORNAR LA CONSCIENCIA AL MEU COS I MENT? en parlarem pero he fet un gest universal i rutinario que portava temps evitant.
La meva consciencia ha esta t durante tres anys objecte d,estudi serios a tota nivell.
James sap que si m agafa el rampell de grabar poesía estic destruint el jo, i moltes vegades em saboteja les grabadores se so. L,horroritzs.



Comentaris

Entrades populars